Complaint: valse belofte

user-37268 on 13 February 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Nederlandse Energiemaatschappij heeft ons een aantal jaren geleden gebeld of wij wilden overstappen. Zij gaven een garantie dat als wij dit voor 3 jaar vast zouden zetten wij een korting zouden krijgen die wij na de 3 jaar uitbetaald zouden krijgen. Dat gaat om een bedrag van wel 300 euro. Nu het dichterbij komt weet de Nederlands Energiemaatschappij hier niets meer van. Ongelooflijk hoeveel wij hebben gebeld en hoeveel dit ook nog eens extra kosten met zich heeft meegebracht. Van ons krijgt de Nederlandse Energiemaatschappij een dikke 1. Als je op een bepaald moment overstapt moet toch automatisch te zien zijn (en ook logisch) dat wij recht hebben op die korting. Mooie maatschappij met al die bekende nederlanders. Daardoor lijkt het soms goed maar is dus niet zo. Wij kregen uiteindelijk een bosje bloemen omdat dit begrip er nog wel was bij 1 van de telefoonmederwerkers. Deze persoon begreep ook heel goed dat wij nu gingen overstappen.

Gewenste oplossing

Het bedrag wat ons is toegezegd had uitbetaald moeten worden. Zeggen en doen.
Wij zijn reeds overgestapt naar de NUON die in hun tarieven ook nog eens heel wat goedkoper zijn.
Dus de goedkoopste van Nederland klopt ook al niet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of