Complaint: Valse beloften

user-216857 on 06 December 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 6 augustus heb ik een comfort class huisje in Erperheide (B)geboekt.
In September heb ik gebeld om te zien wanneer ik de voorkeur van het huisje door kon geven. De aardige mevrouw vertelde mij dat dit kon en hielp mij netjes aan huisje nr 114. Dit was prima gezien ik met 2 kinderen van 3 jaar dan netjes naast het speelparadijs zit. De mevrouw vertelde mij dat dit zo verders geregeld was. Ik en mijn gezin helemaal blij met deze optie. Wat schetst mijn verbazing bij het uitprinten van mijn e-ticket? we zitten in cottage nr 680. HELEMAAL ACHTERIN HET PARK !!!!!!!!!!!!! Naar mijn mening kan je niet eerst zeggen we hebben het voor u in de computer staan en vervolgens wat anders doen. U snapt de teleurstelling.

Desired solution:

Met ieder schappelijk voorstel vanuit centerparcs. En dan heb ik het niet over gratis toppings.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 9 december jl. is er telefonisch contact opgenomen met de gast door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor. Samen met de gast zijn ze tot een oplossing gekomen.

All complaints of