Complaint: Valse voorlichting/Onterechte incasso/opzeggen lidmaatschap

user-218131 on 13 December 2013 about Privilege in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het bedrijf Pretium heeft in 2008 telefonisch contact opgenomen om een dienst aan te bieden. Het bedrijf deed zich voor als KPN/onderdeel van KPN (Valse voorlichting). Zij schrijven onterecht jaarlijks € 65 lidmaatschapskosten af (Cold calling, geen schriftelijke machtiging voor incasso, onterecht dus). Telefonisch contact met privilege leert mij dat er per 1 september opgezegd kan worden. Dit zou komen doordat er gebruik is gemaakt van stilzwijgend verlengen (Wet van Dam staat dit niet langer toe, abonnement wat eerder is afgesloten met een opzegtermijn van 1 jaar met stilzwijgende verlenging dient maandelijks opgezegd te kunnen worden).

Desired solution:

Per direct opzegging lidmaatschap/abonnement/contract
Verwijderen persoonlijke gegevens
Geen toestemming meer, op welke wijze dan ook, contact op te nemen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Privilege about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Privilege

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Privilege

Privilege

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer/mevrouw Vonk,

Wij hebben uw opmerkingen over valse voorlichting/onterechte incasso/opzeggen lidmaatschap op 13-12-2013 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u wilt dat het lidmaatschap per direct wordt beëindigd en u niet meer benaderd wordt door Privilege.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen en hebben wij het lidmaatschap per direct voor u beëindigd en u verwijderd uit ons systeem. Verder bent u uitgesloten voor telefonische benadering in de toekomst. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

All complaints of