My complaint:
19 september/ 11 dagen geen telefoon. na hulp callcentreum geen TV ontvangst meer. Vervolgens kan mijn man de e-mail niet gebruiken. Tot nu toe geen adequate hulp. KPN is al ruim een maand bezig om alle verbindingen bij ons voor elkaar te krijgen.Klacht indienen helpt niet. Contactpersoon belt op de afgesproken dag weer een dag voor niets thuis. KPN glasvezel stuurt wel de factuur 134 euro maar levert geen dienst. Ik wil niet betalen voor diensten die niet geleverd worden.De afgelopen maand ruim 20 keer zelf contact opgenomen. geen resultaat.
Concept bijlage overzicht met contacten en problemen. Verzonden brief met klachten
Desired solution:
E-mail verkeer voor mijn man.
Nakijken van de telefoonverbinding. Wij hebben een nieuwe telefoon aangschaft maar onze verbinding blijft kraken en krassen.
Een vergoeding voor al niet gewerkte uren omdat ik thuis moest blijven. Geen rekening van ruim 134 euro als geen dienst geleverd is. Geen woorden maar daden!