My complaint:
Inmiddels maakt mijn zoon (13) 1 jaar gebruik van een 2-jarige bel/data-abonnement van youfone en tot voor kort naar alle tevredenheid. Omdat hij de kosten van het abonnement zelf moet betalen, blijft hij steeds netjes binnen zijn “bundel”, zoals blijkt uit de facturen van de afgelopen 11 maanden. Hij gebruikt meestal wifi en heeft bovendien een databegrenzer op zij smartphone geïnstalleerd.
Tot zijn/mijn verbazing was de factuur van de afgelopen maand geheel onverwachts €70,- euro hoger dan de normale abonnementskosten (€7,-). Deze trendbreuk/onjuistheid werd via het contactformulier aan youfone gemeld, echter zonder reactie van youfone. Vervolgens de “klantenservice” gebeld (>15 min.!), die vervolgens “per email” reageerde (terwijl je aan de telefoon nog wacht op een mondelinge reactie!) dat er “dataverkeer” was buiten de bundel (met de mededeling dat indien het antwoord niet toereikend was je opnieuw contact kunt opnemen met de klantenservice!).
Desired solution:
Aanpassing van de factuur