My complaint:
Afgelopen maandag een pakket besteld wat keurig ‘s avonds bij Selektvracht is aangekomen. Op dinsdag zou ik het pakket moeten ontvangen, helaas bleef dit uit. Ook op woensdag en donderdag (Hemelvaart) kwam er helaas geen pakket binnen. Op vrijdag (vandaag) contact opgenomen met Selektvracht en het bedrijf waar ik de bestelling heb geplaatst. Beide beloofden mij vandaag het pakket voor 18:00 uur te bezorgen. De hele dag thuis gebleven om eindelijk het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Tot mijn verbazing veranderde de status online in korte tijd van niets naar onderweg, naar aangeboden en niet thuis en wordt de volgende dag weer aangeboden. Terwijl er niemand voor de deur heeft gestaan. Uiteraard is het bedrijf na 17:00 ook onbereikbaar en zit ik nu met een probleem. Zal morgen zelf snel een computer accu moeten kopen tegen veel hogere kosten omdat Selektvracht veel te laat komt en haar afspraken niet na komt.
Desired solution:
Vergoeding van de extra kosten (zal rond de 40 a 50 euro zijn) die ik nu moet maken door het niet tijdig bezorgen en het niet nakomen van de bezorgingsafspraak voor 18:00 uur vandaag. Waarbij ze ook nog durven te beweren wel aan de deur te zijn geweest. (geen briefje?!)