Complaint: Veel te laat bezorgen, niet nakomen afspraak en liegen DEEL II

user-105559 on 29 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht d.d. 18 mei 2012

Afgelopen maandag een pakket besteld wat keurig ‘s avonds bij Selektvracht is aangekomen. Op dinsdag zou ik het pakket moeten ontvangen, helaas bleef dit uit. Ook op woensdag en donderdag (Hemelvaart) kwam er helaas geen pakket binnen. Op vrijdag (vandaag) contact opgenomen met Selektvracht en het bedrijf waar ik de bestelling heb geplaatst. Beide beloofden mij vandaag het pakket voor 18:00 uur te bezorgen. De hele dag thuis gebleven om eindelijk het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Tot mijn verbazing veranderde de status online in korte tijd van niets naar onderweg, naar aangeboden en niet thuis en wordt de volgende dag weer aangeboden. Terwijl er niemand voor de deur heeft gestaan. Uiteraard is het bedrijf na 17:00 ook onbereikbaar en zit ik nu met een probleem. Zal morgen zelf snel een computer accu moeten kopen tegen veel hogere kosten omdat Selektvracht veel te laat komt en haar afspraken niet na komt.

MAIL SELECTVRACHT Maandag 21 Mei:

Geachte heer/mevrouw,,

Wij hebben deze klacht in behandeling genomen. De bezorger is aangesproken op zijn foutieve werkwijze. Deze klacht wordt tevens meegenomen in de evaluatie van onze bezorger om zo herhaling te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.

Uit onze gegevens blijkt dat het pakket op zaterdag 19 mei alsnog door u in ontvangst is genomen.

Wij hopen u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

—-
Mijn reactie/ nieuwe klacht

Geachte heer,mevrouw,

Ik ben zeer zeker niet te spreken over deze afhandeling.

Mijn pakket is bij jullie aangeleverd op maandag 14 mei
Dinsdag 15 mei zou het pakket bezorgt moeten worden.
op vrijdag 18 mei was deze nog niet binnen.

Deze dag heb ik in de ochtend met jullie contact opgenomen, waar het pakket bleef. Mij werd beloofd na veel interne telefoontjes dat het pakket dezelfde dag nog bezorgt zou worden.
Tevens heb ik gebeld naar Replacedirect.nl waar mijn pakket vandaan kwam, ook zij hebben contact met jullie opgenomen en de belofte gedaan dat jullie het pakket voor 18:00 uur zouden bezorgen. Deze gehele dag heb ik thuis op mijn pakket gewacht. Tot mijn grootste verbazing en teleurstelling is het pakket ook op vrijdag niet gekomen. WEL hadden jullie het lef om op internet te zetten dat er was aangebeld en IK niet thuis was. Dit vind ik zeer teleurstellend.

Ook op zaterdag heb ik mijn pakket opgewacht. helaas geen selektvracht busje, wel 2 dagen kwijt. Vervolgens kijk ik op internet en zie dat mijn pakket geleverd is. Terwijl ik nog helemaal geen pakket had ontvangen.

zondag en maandag ook geen pakket aan de deur. Op dinsdag 22 mei (EEN WEEK NA DATO) werd mijn pakket dan eindelijk door een van jullie bezorgers langs gebracht. EINDELIJK.

Een week te laat waardoor ik het product al niet meer nodig had. omdat jullie service zo enorm slecht is.

Ik vind dan ook een mailtje dat jullie de bezorger erop aan hebben gesproken en deze hem zaterdag alsnog heeft afgeleverd, waar niets van klopt erg teleurstellend en dat jullie je er daar makkelijk mee afmaken.

Graag een reactie hierop vanaf jullie kant.

Met vriendelijke groet,

Brendan Walsmit

Desired solution:

Graag een reactie hierop.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of