Complaint: velenging

wietske 1938 on 23 April 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het contract eindigde in2012. En hebben via een brief in 2012 zonder handtekening uitomatisch verlengd .willen overstappen maar de maatschappij zegt als we overstappen we een boete moeten betalen .wou van jullie weten hoe dat zit

Desired solution:

Zonder boete. Het contract beeindigen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte mevrouw Eilander - Brunt, Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij hopen u nu voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u nog vragen? De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 25 april 2013 hebben wij telefonisch gehad met mevr. Eilander - Brunt. Twee dagen geleden heeft de klant contact met onze klantenservice. Wij hebben de klant op de hoogte gesteld hoe de verlenging van het contract is verlopen en dat de opzegvergoeding daarom terecht is. Klant weet nu voldoende.

All complaints of