My complaint:
Bij de overstap van Tringg naar Simyo is er te weinig info gegeven over de veranderingen. Er is de mensen voor gehouden dat er niets zou veranderen. De eerste rekening die ik binnen kreeg was meteen 169,95. Toen ik hier over belde werd mij verteld dat er in een brief is mee gedeeld dat er geen stop meer was na het overschrijden van de bundel. Toen ik vroeg deze brief nog eens te versturen omdat hier niets van wist werd mij verteld dat dit niet kon. Wel kon ik op de website kijken. Ja dank je de koekoek, bovenaan staat dat alles gelijk blijft en helemaal onderaan staat er dat er verschillende voordelen zijn. Dat `mooie`voordeel is dat je ongelimiteerd kunt bellen. Eeen voordeel ja maar dan voor Simyo!! Ik heb het Tringg abonnement destijds genomen voor het limiet. Ik heb met Consuwijzer gebeld en zij vonden dat ik een sterke zaak had. Er had veel duidelijker gecommuniceerd moeten worden over deze veranderingen.
Desired solution:
Ik ben tevreden wanneer ik ( zoals destijds het contract is afgesloten)het afgesproken bedrag van 29,95 moet betalen. verder wil ik graag een duidelijk, eerlijke brief over gekozen veranderingen bij de overname van Tringg