Complaint: verandering klantnummers

user-201746 on 30 September 2013 about Conrad Electronic in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik woon in de filiepijnen en kan niet meer bestellen via de nederlandse of duitse website (dus conrad.nl of conrad.de)Ik had mijn bestelling gedaan en werd verwezen naar Conrad.SE. Daar moest ik een nieuw klant bestand aanmaken en kon ik gewoon de bestelling die ik al eerder aangemeld had betalen en versturen. Mijn bank is in nederland ,dus erg gemakelijk te betalen. (Wel via duitsland)Ik doe al 5 jaar zaken met Conrad op deze manier en velen met mij hier.Maar wat er gebeurde er kwam op de opdracht van de bank een verkeerd klantnummer op te staan en ook een verkeerd opdracht nummer .Ik heb direct gemailt wat er fout was . (in het engels)Na 4 weken geen reactie!Maar ondertussen was in de opdracht we wat gebeurd er stond bij IN ARBEID en de telefoon voor mij het meest belangrijke was geanuleerd. Toen werd ik boos .Omdat het te lang duurde was de telefoon niet meer op voorraad.Mijn enige contact hier is internet de post is traag (een brief tot 6 weken minimaal)en telefoon is te kostbaar. Dus toch weer een mail gestuurd nu in het duits (nerderlands wordt niet geachepteerd)Maar weer geen Mail van Conrad.Het geld staat al lang op hun rekening ik zou haast denken dat dit bedrijf in de philps zat. niet echt prof….

Desired solution:

In het begin was het mijn fout ,maar ik verwacht wel van Conrad een mail terug hoe we dit oplossen. Dit bedrijf is eigelijk een van de beste in de wereld voor dingen die je in de 3'wereld landen normaal niet zou kunnen kopen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Conrad Electronic

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Voor mij heeft conrad helemaal niets opgelost .Hun adres heb ik namelijk al. Ik verwacht een mail van hun die van mij hebben ze al maar nog steeds geen antwoord. Misschien bedoelt men dat internationaal gedaan moet worden . En de klacht niet hier geplaatst had moeten worden. Ik wou niet zo ver gaan om het te plaatsen op het imigratie forum dat leest namelijk iedere imigrant. Het is toch niet moeilijk even te zeggen uw geld wordt terug gestort en plaats even een andere order?

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Conrad Electronic

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Conrad nederland kon niets doen. Volgens hun is deze klacht niet voor klacht.nl bestemd. Maar ik had dus al een paar keer geprobeert om respons te krijgen van Conrad internationaal .Maar geen replay .Tot ik een link stuurde van klacht.nl .Toen kon het in een keer wel , wel met de boodschap wij snappen het niet om dat het in het nederlands was. En het duurde wel een week voor er wat kwam. Maar ik hoorde wat......... En dat was wat ik wou een responds van CONRAD. Ik wou alleen even dit kwijt over Conrad nederland Zij maakten hun er erg gemakkelijk af met zoiets van 'dat is niet ons pakje aan laat maar gaan' Was het nou zo moeilijk om even een mailtje naar (Conrad Gmb) hun te versturen om uit te leggen wat er nu precies aan de hand was ? Maar nee ze gooiden de pluspunten in de vuilnisbak .Dit wou ik kwijt over conrad ned

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Conrad Electronic posted

Responded on 24 October 2013 at 00:10

Voor mij heeft conrad helemaal niets opgelost .Hun adres heb ik namelijk al. Ik verwacht een mail van hun die van mij hebben ze al maar nog steeds geen antwoord. Misschien bedoelt men dat internationaal gedaan moet worden . En de klacht niet hier geplaatst had moeten worden. Ik wou niet zo ver gaan om het te plaatsen op het imigratie forum dat leest namelijk iedere imigrant. Het is toch niet moeilijk even te zeggen uw geld wordt terug gestort en plaats even een andere order?

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Voor iedereen die het wil weten de klacht is opgelost. Niet door toedoen van klacht.nl en speciaal niet door Conrad nederland . Maar door de Adm van conrad in duitsland . Ik denk dat ze echt goed bezig zijn daar bij Conrad ,maar samen werken is daar niet aan de orde. De telefoons ben ik misgelopen . (spijtig) En de klacht heb ik zelf opgelost door een andere orde te plaatsen die een beetje duurder was dan de andere geld gestort voor de rekening ,heb toen gezegd haal de rest maar van die order en toen ging het goed. Moeilijk toch . Maar het goede email adres heb dan uiteindelijk toch. Dit soort bedrijven werkt met ingekochte goederen Als het produkt niet deugd kunnen zij er niets aan doen alleen ze moeten wel achter dat gene doen waar ze voor staan en dat is service . Wat ik gedaan heb kon zelfs een kleuter ik heb twee bank opdrachten verstuurd de een rood gemaakt en de ander groen Toen er bij gezet in engels,duits en nederlands rood is fout groen is goed 2 uur later was het probleem op gelost. Zo zie je maar weer het draait allemaal om geld. Klant. nl bedankt voor de moeite en aandacht en het helpt wel.

Conrad Electronic

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

30/09: Aangegeven dat Conrad.com degene is die dergelijke internationale orders afhandelt. Zij zijn te bereiken via telefoon en e-mail. Alle contactgegevens zijn hier te vinden: https://www.conrad.com/ce/en/content/kontakt_anfrage_per_telefon/kontakt_anfrage_per_telefon

01/10: Conrad.nl (Nederland) en Conrad.com (Internationaal) zijn twee gescheiden bedrijven. Via de reeds gestuurde contactgegevens kunt u in het Engels (of Duits) uw vraag stellen. Zij zullen dan zsm antwoord geven. Wij van Conrad.nl kunnen helaas niets voor u doen omdat u een internationale klant bent en dus niet in onze systemen staat.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad.nl webcare

All complaints of