My complaint:
Ik woon in de filiepijnen en kan niet meer bestellen via de nederlandse of duitse website (dus conrad.nl of conrad.de)Ik had mijn bestelling gedaan en werd verwezen naar Conrad.SE. Daar moest ik een nieuw klant bestand aanmaken en kon ik gewoon de bestelling die ik al eerder aangemeld had betalen en versturen. Mijn bank is in nederland ,dus erg gemakelijk te betalen. (Wel via duitsland)Ik doe al 5 jaar zaken met Conrad op deze manier en velen met mij hier.Maar wat er gebeurde er kwam op de opdracht van de bank een verkeerd klantnummer op te staan en ook een verkeerd opdracht nummer .Ik heb direct gemailt wat er fout was . (in het engels)Na 4 weken geen reactie!Maar ondertussen was in de opdracht we wat gebeurd er stond bij IN ARBEID en de telefoon voor mij het meest belangrijke was geanuleerd. Toen werd ik boos .Omdat het te lang duurde was de telefoon niet meer op voorraad.Mijn enige contact hier is internet de post is traag (een brief tot 6 weken minimaal)en telefoon is te kostbaar. Dus toch weer een mail gestuurd nu in het duits (nerderlands wordt niet geachepteerd)Maar weer geen Mail van Conrad.Het geld staat al lang op hun rekening ik zou haast denken dat dit bedrijf in de philps zat. niet echt prof….
Desired solution:
In het begin was het mijn fout ,maar ik verwacht wel van Conrad een mail terug hoe we dit oplossen. Dit bedrijf is eigelijk een van de beste in de wereld voor dingen die je in de 3'wereld landen normaal niet zou kunnen kopen