Complaint: verblijf midweek heijdebos

user-138615 on 02 November 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij zijn in het heijdebos geweest van 15-10 tm 19-10-2012
huisje 946

dat jullie topping uitgeven en je er niks mee kunt doen
als friends gratis kranten maar die waren er niet
als friends gratis atracties maar vol geboekt
de plaza houd tafels gereseveerd dus je kon tussen door geen ijsje eten jammer
kwaliteit van de bedden erg slecht we hebben slecht daardoor kunnen slapen
de slaapkamer erg vochtig niet zo mooi daar er twee familieleden c.o.p.d hebben
ons verblijf is op deze manier niet aangenaam geweest
want de betekenis friends heeft voor ons geen enkele waarde plus het toppings gebeuren ook niet
jammer we zijn wel fans van centerparcs

Desired solution:

mijn oplossing is een vergoeding voor het verblijf in een huisje met wel een beter bed en geen erge vochttige slaapkamers

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met een compensatie geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of