Complaint: verdwenen e-mail account

user-118633 on 31 July 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Naar aanleiding van een brief van KPN dat zij het abonnement van mijn e-mail only account gaan verhogen (let wel: MEER dan verdubbelen) heb ik op 22 juni 2012 per 22 juli 2012 mijn abonnement opgezegd. Per omgaande post ontvang ik van KPN een bevestigingsbrief waarin staat dat na datum beeindiging (22/7) het KPN e-mailadres nog 3 maanden GRATIS ACTIEF zal zijn om mij de tijd te geven om mogelijk belangrijke correspondentie ergens anders op te bergen. (22/7 + 3mndn = 22/10)Tot zover keurig. Op 23/7 kom ik er achter dat mijn account geblokkeerd is. Op 24/7 meer dan een half uur (a € 0.10 pm)gebeld met KPN om e.e.a. geDEblokkeerd te krijgen. Na een ….(bieb)verhaal van KPN krijg ik de toezegging dat mijn account binnen 48 uur weer geactiveerd zal worden voor de duur van 4 weken. Al zijn dit geen 3 maanden, ben ik hier toch tevreden mee; ik heb in ieder geval de tijd om mijn box op te ruimen. IJDELE HOOP!!! Op 31/7 moet ik constateren dat er nog steeds niets gebeurd is. (= 168 uur)Tegen beter weten in toch maar weer bellen. (45 min. a € 0.10 pm) Om een lang verhaal kort te maken……. MIJN E-MAIL ACCOUNT (met al mijn contacten) is VERWIJDERD/VERDWENEN. Humor hebben ze wel dat moet gezegd, want uit COULANCE (dit hilarische woord gebruiken zij) kunnen ze me € 15,– aanbieden!!!! Over mijn contacten en de telefoonkosten wordt verder niet gesproken. IK BEN SPRAKELOOS!!oftewel uitgeluld. Volgens KPN wordt ik binnen 4 dagen gebeld door de afd. klachten. Aangezien een toezegging van KPN niets voorstelt…..blijf ik daar niet voor thuis.

Desired solution:

De gelegenheid mijn belangrijke correspondentie en mijn contacten ergens anders op te bergen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Z.J. Duvigneau,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of