Complaint: verdwenen zending, slechte landurige communicatie

user-154258 on 19 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 30-12-12 heb ik een bestelling geplaatst voor een portemonnee bij Zalando.
Na 36 uur was mijn track and trace code nog steeds niet werkend. Ik dacht dat het wat langer kon duren door de feestdagen. Echter gebeurde er daarna ook niks.
Op 7-1 heb ik een mail gestuurd aan jullie klantenservice met de vraag waar het product blijft. Op 8-1 is excuses aangeboden en er zou een melding in het systeem worden gemaakt. Tevens zou ik op de hoogte worden gehouden van veranderingen in het bestelproces.
Op 11-1 had ik nog niks gehoord of ontvangen. Daarom heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Toen is er in het systeem gekeken, en er kon niet worden gezien wat er was gedaan na de melding van 7-1. Er is opnieuw een melding aangemaakt en er zou naar het probleem gekeken worden.
Nu is het 17-1 en nogsteeds heb ik niks gehoord of laat staan ontvangen. Ik begin mij nu toch aardig te irriteren aan de klantenservice van Zalando. Ik word vriendelijk te woord gestaan maar er gebeurt helemaal niks!

Dit was de mail die ik naar zalando stuurde op 17-1 ik kreeg geen antwoord.

Op 19-1 heb ik maar gebeld, er is gemeld dat op 18-1 een melding in hun systeem is gemaakt: product kwijtgeraakt niet leverbaar. Hierbij is gezegd dat ik 24,5 terug krijg en mijn tegoedbon van 60 euro.

Ik heb dat tegoed aangeschaft omdat ik die portemonnee wou, de portemonnee is niet meer leverbaar, de aanbiedingen voor gelijke artikelen zijn er ook niet meer. En ik heb nooit van Zalando enige feedback gekregen, dus ik vertrouw dit bedrijf echt niet. En ik ga dus ook zeker niet akkoord met die teruggave.

Desired solution:

Het volledige bedrag van 84,95 terug.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Voor de goede orde wil ik nog toevoegen dat ik nu wacht op een officiele mail ter afhandeling van mijn bestelling. Telefonisch was dit echter al aangegeven. Ik heb besloten om het hier te plaatsen omdat het bedrijf ook niet op mijn eerdere communicatie reageerde.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - tot mijn grote verbazing wordt er aan de telefoon gezegd dat ik mijn geld terug krijg. (nadat ik zelf navraag doe over de status). Terwijl ik nu op de site zie dat het product gewoon leverbaar is (voor de prijs zonder de korting die er in december wel was). Dan kan toch zo snel mogelijk alsnog een portemonnee worden verzonden? wat een bende http://www.zalando.nl/boss-black-gessit-portemonnees-zwart-bb152c00d-802.html

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onze collega heeft betreffende uw klacht u vanochtend een e-mail verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of