My complaint:
Omschrijving klacht
Enkele weken geleden kocht ik bij de praxis-vestiging Nuenen een blik muurverf (Flexa colour locale Havanna zachtgeel van 2,5 liter) en een literblik lak in dezelfde kleur. Nu ik die wilde gaan gebruiken bleek ik me vergist te hebben in
de kleur. De gewenste kleur is 1 tint lichter (waarvan ik al een kamer klaar heb). Helaas ben
de aankoopbon kwijtgeraakt en nu mag ik deze 2 onaangebroken blikken niet meer ruilen.
Aangezien deze verf behoorlijk kostbaar is in aanschaf zit ik nu met een behoorlijke schadepost aangezien ik niks kan met deze verf. Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet: Ik vraag geen geld terug, ik vraag niet om iets om te ruilen tegen een ander product. Mijn enige vraag is of Praxis mij de service wil verlenen dat ik die 2 blikken omruil tegen hetzelfde product in 1 tint lichter. \\\\\\\\\\\\\\\”Zonder bon geen ruiling\\\\\\\\\\\\\\\” vind ik in dit geval wel heel erg strikt toegepast.
Gewenste oplossing
Zie boven