Complaint: vergoeding luiers

user-129060 on 12 December 2013 about Agis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 20 oktober j.l. zijn wij bezig met de aanvraag voor luiervergoeding voor onze zoon. Door de apotheek en de huisarts is al meerdere malen een indicatie naar jullie gestuurd. Deze indicatie wordt door jullie niet opgepakt en bij het dossier gevoegd. Tegen mij word gezegd dat zo’n fax niet nodig is omdat de apotheek rechtstreeks mag declareren. Tegen de apotheek wordt gezegd dat jullie deze indicatie wel nodig hebben. Nu, twee maanden later, word ik nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Er is al meerdere malen aangegeven dat mijn zoon gewoon in aanmerking komt voor deze vergoeding

Desired solution:

Ik zie dit graag per direct opgepakt worden door jullie.
Tevens een compensatie voor de afgelopen 2 maanden op basis van de afgegeven indicatie. Snelle rekensom. 5 luiers per dag. gemiddeld 25 luiers in een pak. 1 pak per 5 dagen a 13 euro. 12x13 euro = 156 euro

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Agis about your complaint

All complaints of