My complaint:
Ik heb een 500 min bundel, die deze maand na 10 dagen al op is, vanwege onverwacht drukke werkzaamheden, die minstens de hele maand duren. Ik wil daarom mijn bundel verhogen tot het maximum, maar dat kan pas tegen het einde van de maand. Omdat ik verwacht minstens nog 500 minuten te bellen, betekent dat 500 x EUR 0,31 (het buiten- bundeltarief) = EUR 155 aan extra minuten, buiten de normale kosten. Navraag bij de helpdesk leverde mij het antwoord op: ‘Het is ABSOLUUT UITGESLOTEN’ nu uw bundel te verhogen’. Ik vind dat volstrekt onacceptabel. De bundelsystemen bestraffen klanten die meer willen afnemen – in mijn wereld zijn dat klanten die je moet koesteren.
Desired solution:
Er zijn wat mij betreft 2 mogelijkheden: per direct upgraden naar maximum bundel of per direct abonnement beeindigen en nummer porteren naar een nieuwe.
Als compromis kan ook: bundel nu verlagen naar absolute minimum, en beeindiging per december as (normale contractperiode) Dan laat ik het abo gewoon doorlopen, gebruik ik het niet en neem ik direct een nieuw abo bij een andere provider.