Complaint: verhuisservice KPN

user-82573 on 30 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 4 januari hebben wij onze verhuizing gemeld aan KPN. Op 6 januari werden wij teruggebeld door KPN en daarin werd bevestigd dat per 26 januari het signaal werd omgezet naar het nieuwe adres.
Toen op de 26e januari bleek dat het dus niet goed verwerkt was bij KPN en de verhuis-procedure weer opnieuw in gang moest worden gezet, bleven alle deuren bij KPN voor ons gesloten. De fout is door KPN gemeld, maar KPN is niet bereid tot een oplossing.
Het enige dat ze ons kunnen/willen bieden is de standaard 10 werkdagen. Dit betekent in ons geval dat we tot 9 februari zonder tv, internet en telefoon zitten. Tevens houdt dit ook in dat internetbankieren e.d. voor ons niet mogelijk is. Klagen bij KPN klantenservice wordt niet serieus genomen en we worden echt van het kastje naar de muur gestuurd. Wij zien het als het niet nakomen van het contract, maar het contract ontbinden kan niet omdat we er nog minimaal tot november aan vast zitten (in november interactieve tv toegevoegd aan het pakket). Stuitend vind ik dat je niet normaal te woord wordt gestaan. Wordt het ze te ingewikkeld, dan verbreken ze gewoon de verbinding. Ook krijgen we elke keer een ander verhaal te horen. Het komt er nu op neer dat we maar gewoon rustig moeten afwachten tot KPN op 9 februari bereid is om het signaal om te zetten. Wat een service!

Desired solution:

wij willen dat KPN het nog deze week voor ons regelt, zodat die extra zorgen die we er nu om hebben (het regelen van bankzaken etc).

All complaints of