Complaint: Verhuizing

user-137097 on 26 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Plots moest er verhuist worden binnen 1 week, Gelijk kpn gebeld, na anderhalf uur in de wacht gezeten te hebben , de verhuizing doorgegeven, Na 2 weken zou er pas aansluiting kunnen zijn, belachelijk, nu afgelopen dinsdag 2 weken verder, heeft mijn dochter zitten wachten, geen monteur, ik als moeder weer bellen. de vreselijke lange wachttijden waarop gevraagd word een ogenblik geduld te hebben drijven je tot wanhoop.Fout gemaakt, ze waren op een verkeerd huisnummer, monteur is weer weg gegaan.Over een week kan er een monteur , speodafspraak, maarz e kon het ook zelf proberen met hulp van een telefonische monteur, die maan was heel slecht te verstaan en zei , kan je niet naar het andere huis gaan!! Wat is dit???????? Er was in haar huis geen aansluiting geen signaal, dus geen aansluiting, Zij hebben een fout gemaakt, ik de gisteren weer gebeld, weer een uur in de wacht!!!!!!!!!!!! Als schade vergoeding zou mijn dochter tijdelijk een gratis Dongel krijgen, die zou vandaag worden bezorgd!! Wat denkt u????????????????????? Helemaal niks !!!!! Woest ben ik , wat een vreselijk bedrijf is KPN, slecht slecht slecht!!We willen er vanaf!

Desired solution:

Nu direct aansluiting of de beloofde bezorging van de Dongel, mijn dochter kan niet verder met haar studie en is zeeeeeeeeeeeeer gedupeerd!!Nu direct hulp !!!

All complaints of