Complaint: verhuizing en eindafrekening erg moeilijk voor NEM

user-65445 on 12 October 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds juni ben ik verhuisd en heb ik mijn adreswijziging doorgegeven aan NEM. Nu, 4 maanden later, wordt er nog steeds een maandelijks bedrag afgeschreven voor het oude adres en voor het nieuwe. Bovendien krijg ik een JAARafrekening tot augustus van mijn oude adres met Geschatte meterstanden (heb pas 3x de meterstanden doorgegeven) ipv een EINDafrekening die tot juni zou lopen. Overigens alle correspondentie naar oude adres terwijl het adres inmiddels goed in hun systeem staat. Ik heb nu inmiddels ruim 8x gebeld, ben tot 3x toe gedreigd met afsluiting door Liander (NEM moest adreswijziging nog doorgeven). Dat uiteindelijk kunnen regelen, krijg ik een brief van NEM dat zij me af gaan sluiten omdat ik niet op correspondentie van hen reageer (en dit dan weer wel op nieuwe adres). Kortom, één grote chaos daar. Overigens zijn van de 8 telefoontjes 2 medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam geweest, de rest is absoluut onvriendelijk en niet klantgericht.

Desired solution:

Vergoeding van de gemaakte telefoonkosten en opzeggen abonnement bij hen zonder kosten. Ik wens hier geen klant meer te zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of