My complaint:
In feb een verhuisbericht naar Caiway gestuurd waar uk al enige tijd glasvezel gebruik wat erg goed beviel. Eind februari toen ik druk bezig was ons nieuwbouw huis gereed te maken. Nog niets gehoord van Caiway. Dus ik maar weer gebeld ( 27 wachtende voor u wij danken voor uw geduld) werd mijn verteld dat uk op aansluitingen.nl . Ons adres moest aanmelden. 2 weken later nog steeds niet gehoord. Dus maar weer gebeld. Alles was in orde. En toen ging t mis. Ik Moest alleen wel het hele pakket nemen. Dus internet telefoon en televisie. Ik vroeg vriendelijk waarom dat was. Wij hebben nl alleen glasvezel en geen coax. Mijn was eerder verzekerd dat ik ook alleen internet en telefoon kon nemen. De medewerker zou dit navragen en mijn terug bellen. Dit gebeurde niet. Dus een weekje later bel ik weer met Caiway. Tegelijkertijd komt de post met een brief dat ik zou hebben opgezegd . Ik vroeg de medewerker hoe dit kon, hij zei u heeft aangegeven dat u wilt opzeggen. Toen ik vroeg of ze dat konden weerleggen konden ze dat niet meer. Ik vroeg hem dit ongedaan te maken. Maar dat kon alleen als ik op internet een aanmeldkaart in zou vullen. Dus hun maken een fout en ik moet t oplossen. Maar goed als enige aanbieder van snel internet. Ik een internet verbinding bij kennissen gebruikt. En de aanmeld kaart proberen in te vullen. Brult dat programma dat dit postcode buiten hun verzorgingsgebied valt. En dat terwijl hun glasvezel in mijn meterkast zit. En als ik t via t oude adres probeer dan brult de computer dat ik al klant ben. Grrrrrr
Dus ja wat een geduld ik maar weer gebeld en ze sturen mijn een papieren aanmeld kaart toe . Toen die er na 2 dgn niet was was ik er klaar mee en ben naar KPN gegaan lang leve Caiway en de glasvezel wat een arrogant bedrijf
Desired solution:
Niet