Complaint: Verkeerd abonnement

user-49340 on 11 May 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben een tijd overgestapt van Chippie naar Youfone. Ik had buitenland belminuten bij Chippie en ben overgestapt naar Youfone omdat dat noodgedwongen moest door dat Chippie stopte. Ik ben toen overgestapt op een Youfone SimOnly Buitenland abonnement, ik kreeg gewoon mijn simkaart op tijd en er was geen vuiltje aan de lucht tot dat ik erachter kom aan de eind van de maand dat mijn abonnement verkeerd was en dat ik opeens een youfone SimOnly 250 abonnement heb en ook dat mijn nummer geblokkeerd is omdat ik over mijn bellimiet is. Dus ik bellen met youfone hebben ze gewoon een heel ander abonnement aan mij gegeven waar het dus niet goedkoop bellen naar het buitenland is en waar ik steeds buiten de bundel belde. Nu heb ik dit 20 keer doorgegeven maar ze veranderen niks.

Desired solution:

Nou als ze mij gewoon geven wat ik bestelt heb dan ben ik tevreden zonder extra kosten!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is direct contact opgenomen met de klant.

All complaints of