My complaint:
Wij zijn al maanden bezig om het juiste abonnement te krijgen.
Wij betalen voor een duurder pakket maar krijgen een lichter pakket. Ook de beloofde nieuwe receiver krijgen we niet.
Vele telefoontjes later en brieven ( waar we nooit reactie op krijgen asociaal gewoon) krijgen we geen enkele reactie van canal digitaal. Maar afschrijven van onze rekening kunnen ze als de beste.
Gewenste oplossing
Persoonlijk contact met Canal Digitaal.Restitutie van de teveel betaalde abo kosten en de beloofde receiver eindelijk leveren, want vele kanalen kunnen wij nu niet meer bekijken. Ook willen wij een tegemoetkoming voor de gemaakte telefoonkosten voor het vele en langdurige bellen met CD.
Éénmaal is er telefonisch contact geweest met CD waar op wij te horen kregen dat we de klacht op papier moesten zetten. Dit wederom!!! gedaan en nu weer een hele tijd verder en geen enkele reactie. Als dit niet word opgelost dan gaan wij andere maatregelen nemen!

