Complaint: verkeerd adres

user-33714 on 01 January 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We zijn april 2009 over gestapt van nederlandse energie maatschappij naar de nuon.
In Januari van het jaar 2009 zijn we verhuisd de laatste post die wij hebben gekregen dateert van april 2009 op onze nieuwe adres dit ging over de opzegging.
Daarna hebben we nooit meer post gekregen van de nem tot onze verbazing kregen we een brief van de incassobureau(intrum justitia)op 23 november 2010 met een vordering tot betaling van een openstaande rekening die 29-11-2010 betaald moest worden.
Op de brief die gestuurd is stond onze ouwe adres die ook terug gestuurd is en daarna bij ons terecht kwam.
Dus met andere woorden is de post altijd op de oude adres gestuurd zodat wij daar ook niet op konden reageren dus ook geen regeling kon treffen met de nem.

Gewenste oplossing

Met een betalings regeling zouden we zeer tevreden zijn maar ze reageren nauwelijks op onze telefoon gesprekken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of