Complaint: Verkeerd bezorgde post

user-14067 on 15 June 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Regelmatig missen wij post.
Deze post wordt verkeerd bezorgd.
Wij hebben nr 1A en de post wordt bezorgd op nr 1.
Nu missen wij kaartjes voor Soestdijk.
Aangezien wij in onmin met onze buren leven en die verkeerd bezorgde post gewoon weggooien hebben we een groot probleem.

Gewenste oplossing

Post juis bezorgen.
Liever hadden wij een ander nummer.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Fam Campo, Ik begrijp uit je klacht dat je niet tevreden bent over de postbezorging en nu belangrijke poststukken mist. Ik vind dit heel vervelend en bied hiervoor mijn excuses aan. Ik ga je klacht doorgeven aan het bezorgkantoor en ik zal zorgen voor extra aandacht en correcte bezorging van de post. Het gaat hier om ongeregistreerde post. Ik kan helaas niet achterhalen waarom je het niet hebt ontvangen. Ik raad je aan om de afzender in te lichten dat je de kaartjes niet hebt ontvangen. Hij of zij kan eventueel een navraagprocedure opstarten. De afzender kan hiervoor een formulier opvragen bij onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Willemien TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Voor deze klant is een klacht doorgegeven aan het betrokken bezorgkantoor. Er wordt gezorgd voor extra controle op correcte bezorging van de post. Omdat de zending een herkenbare inhoud heeft die tevens van waarde is, kan de afzender een onderzoek naar de zending opstarten.

All complaints of