Complaint: verkeerde bezorg tijd.

user-81858 on 24 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zou mijn pakketje ontvangen op zaterdag 21-01-12. Wij waren met 4 gezinsleden thuis en wakker vanaf 8 uur. We kregen een briefje in de brievenbus dat er niemand thuis was.
Er stond op het briefje dat het vandaag (24-01-2012) tussen 09.00 en 13.00 bezorgd zou worden. Ik heb vanaf half 9 zitten wachten zonder geluid aan etc. Nu is het 13.00 geweest en ik heb gebeld naar de klantenservice waar mijn pakketje bleef. Krijg ik te horen dat het in de middag bezorgd zou worden en dat het ze spijt dat het verkeerd is opgeschreven. Het probleem is echter dat ik nu weg moet naar een afspraak, dus ik vroeg of hij het bij de buren af kon leveren, mocht de hele straat want we kennen ze allemaal. Dat kon niet volgens de klantenservice. Hij zei dat als er vandaag niemand thuis was dat het dan morgenavond bezorgd werd tussen 18.00 en 21.00 maar ik ben pas kwart over 7 thuis van mijn werk. Daarop zei hij dat het dan overmorgen bezorgd zou worden, zelfde tijd. Maar ook dan werk ik. Waarop hij zei dat het hem erg speet. De jongen van de klantenservice was wel vriendelijk alleen is mijn probleem nog steeds niet opgelost.
Het probleem is echter dat ik elke maand een pakketje zal ontvangen en geen zin heb om elke keer deze problemen te hebben.

Desired solution:

Als ze het pakketje bij de buren zouden brengen, of dat ik het zelf ergens op kan halen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben aan de bezorger doorgegeven dat hij de pakketten mag afleveren bij de buren van deze geadresseerde.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team.

All complaints of