My complaint:
In januari hebben we ons verblijf geboekt telefonisch voor 12 dagen bij Port zeeland van 2-7-2012 tot 13-7-2012,bij aanvraag voor een cottage voor 8 personen meld ik mee dat ik een voorkeursligging wil een huisje direct aan het strand,dit was geen probleem vertelde de dame mij aan de telefoon,Bij het ingeven van onze gegevens bij het e ticket online blijkt dat we een cottage hebben die aan een heel andere kant van het park ligt en totaal niet aan het strand zoals gevraagd en beloofd.Nu bel ik zondag 17-06-2012 naar center parcs met deze melding ze vinden van de voorkeursligging niets terug in de computer,en ze kunnen ons ook geen andere cottage geven want alles zit volzet,ok het is hoogseizoen begrijpelijk denk je dan maar onze cottage is van januari geboekt,dit gaat mijn hoedje te boven.De dame aan de telefoon zei dat je lac d’aillete in frankrijk nog wel terecht kan maar dan moet ik nog eens 739 euro bijbetalen en we hebben al 2349 euro betaalt.We komen gemiddeld 2 tot 3 keer per jaar naar center parcs nog nooit problemen gehad tot nu ,vind dit niet normaal,ik heb klacht ingediend bij gustrelations we kregen een mail terug dat de klacht binnen de 4 weken wordt behandeld,we vertrekken echter binnen 2 weken.We hadden zooo uitgekeken naar ons huisje aan de zee omdat we met 5 kindjes zitten.
Ben benieuwd naar een reactie.
Desired solution:
Overboeking naar lac d'aillette zonder bijbetaling
Cottage in port zeeland met een cottage zoals gevraagd.