Complaint: verkeerde levering en niet reageren.

user-177766 on 14 May 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Niet tijdig leveren. Niet reageren op mailtje. Dan plotseling verkeerde zaken na 10 dagen leveren. Weer niet reagerwn op mailtje. 0900 nummer voor 16 euri gebeld en na verzoek om terugbetaling wordt de vebinding verbroken. Brief gestuurd en weer na 10 dagen geen reactie. Ik denk dat ik de verkeerd bezorgde ondedelen op intetnet ga verkopen. Dan houd ik er nog geld aan over. Toch verdient dit bedrijf geen naam als internet winkel. Klagers verenig u en mask ze het leven zuur.

Desired solution:

geld terug. evt gratis retourneren verkeerde bezorging en die 16 euri van het bellen retoer en reageren op mails en brieven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

All complaints of