Complaint: verkeerde post

user-18421 on 15 August 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

sinds er bij ons een andere postbezorgster is krijgen we vaak post van iemand anders en valt het ons op dat wij erg weinig post krijgen.. wij hebben erg slecht contact met onze buurman en als onze post daar terecht komt dan krijgen we het niet terug van hem!

Gewenste oplossing

een andere postbezorger die wel netjes de post bij de juiste adressen afleverd!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Voortman, Ik heb je klacht gelezen op Klachtenoplossing. Het is niet prettig dat je post niet goed wordt bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Ik heb je klacht gemeld bij de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal dit met de bezorgers bespreken en erop toezien dat de postbezorging in je straat zorgvuldiger uitgevoerd wordt. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is gemeld bij de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal dit met de bezorgers bespreken en erop toezien dat de postbezorging zorgvuldiger uitgevoerd wordt.

All complaints of