Complaint: Verkeerde postcode ingevoerd meeteen gebeld en ze kunnen niets doen

user-217880 on 12 December 2013 about Wehkamp in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanmorgen een bestelling geplaatst bij wehkamp voor mijn klein zoon van 4 maanden voor kerst. Een verkeerd letter ingevoerd bij de postcode in mijn haast. Meeteen om 10 uur gebeld met wehkamp. Ze kunnen niets veranderen. Dus als de mensen de pakket aannemen en niet terug willen geven moet ik toch betalen zeggen ze. Met alle modern techniek van tegenwoordig lijkt me dat heel raar.

Desired solution:

Een procedure starten bij wehkamp voor dit probleem en mijn probleem oplossen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Wehkamp about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Wehkamp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Wehkamp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Wehkamp posted

Responded on 12 December 2013 at 14:15

Super!

Wehkamp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

12-12-2013 Webcareteam wehkamp.nl heeft gebeld. De bestelling wordt nu op juiste adres afgeleverd.

All complaints of