Complaint: Verkeerde status

user-80026 on 15 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is de tweede keer dat er iets via Selektvracht bij mij bezorgd wordt. Nu heb ik gister(zaterdag 14-1-12) het zelfde meegemaakt als de vorige keer.
Je volgt de status…. en ziet steeds staan bezorger onderweg. Tot je op een gegeven moment ziet dat je niet thuis was. Heel vreemd Selektvracht kan toveren. Ze kunnen je wegtoveren of zo. Er vervelend als je er wel gewoon bent. Ook geen briefje natuurlijk of poging bij de buren. Nu komt het pakketje pas dinsdag(als het dan komt). Ik vind Selektvracht en een ontzettend Slecht bedrijf. Heel internet staat vol met deze zelfde klacht. Misschien dat de bezorgers eens aangepakt kunnen worden.

Desired solution:

Verbetering van Selektvracht. Helaas komt de "beste" man/vrouw niet voor dinsdag. Ik hoop dat dit figuur dan wel komt en zijn BEST DOET om het pakketje bij de klant te bezorgen. Ook misschien in het vervolg een briefje door de bus doen als bewijs dat bezorger geweest is. Zo niet is dit bedrog en lijkt mij berisping of ontslag op staande voet zeer toepasselijk.

Mocht ik niet thuis zijn laat bezorger het dan bij buren afleveren zoals bij wehkamp.nl aangegeven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is door een fout op het depot onjuist teruggemeld. Het pakket wordt vandaag beslist aangeboden bij de auteur van deze klacht. De klacht is geregistreerd en het depot wordt aangesproken op hun werkwijze.
Wij hebben onze excuses aangeboden aan de auteur van deze klacht.

Selekvracht B.V. Webcare Team

All complaints of