Complaint: Verkoop aan de deur

user-90587 on 13 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb niet om verkoop aan de deur gevraagd!
Verkopers dragen geen herkenbare id-pas of bedrijfskleding.
Brutale en respectloze houding bij nette afwijzing van het aanbod.

Desired solution:

Helemaal geen verkoop aan de deur.
Duidelijk herkenbare id-pas of bedrijfskleding.
Nette en snelle afhandeling bij afwijzing aanbod.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw feedback kenbaar te maken.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of