Complaint: verkoop en productvoorwaarden

user-90553 on 12 March 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wenste te sparen, maar kreeg een beleggingsproduct
Er is geen risicoprofiel opgesteld, geen overeenkomst tot beleggen aangegaan, geen prospectus, financiele bijsluiter oid ter beschikking gesteld.
Product is verkocht/ geadviseerd door adviseur die daartoe niet bevoegd is
Product bevat ongewenste kenmerken en is niet hetgeen is beloofd en is toegezegd.

Desired solution:

Als gevolg van overlijden echtgenote moet ik over de (spaar)gelden kunnen beschikken. Dat kan ik nu niet ivm niet verhandelbaarheid.
Terugbetaling van hoofdsom en opgelopen rente

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste DioncreR, We kunnen ons voorstellen dat er onduidelijkheid bestaat over de SNS Participatiecertificaten en geven daarom graag toelichting om de situatie te verduidelijken. De eerste mogelijkheid voor SNS Bank om de eerste serie SNS Participatiecertificaten af te lossen is op 28 juni 2012. Normaal gesproken zou SNS Bank twee weken voor die datum bekendmaken of zij gaat aflossen. Omdat we het erg vervelend vinden dat onze klanten zich zorgen maken, hebben we de besluitvorming nu al in gang gezet. We verwachten je eind maart 2012 te kunnen vertellen of SNS Bank de eerste serie certificaten gaat aflossen. We hopen dat de uitkomst van dit traject je weer geruststelt en vertrouwen geeft. Voor meer informatie zie https://www.snsbank.nl/web/particulier/beleggen/participatie-certificaten.html Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

All complaints of