Complaint: verlenging abonnement

user-200610 on 23 September 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

deze zomer heb ik mijn youfone abonnement verlengd via youfone.nl. na ingang van dit verlengde abonnement zijn de kosten niet ca. 20 tot 40 euro maar dik ruim 300 euro. bij navraag wordt aangegeven dat de bestelde sms bundel (bij verlenging aangevinkt omdat het als optie werd aangeboden en meegenomen in offerte prijs op de website) niet mogelijk is bij mijn nieuwe abonnement. De vermelding van deze bundel is sinds deze week ook weggehaald uit mijn account (stond netjes aangegeven). Door o.a. veel sms-en zijn de kosten met een min-sms abonnement nu door bellen en sms buiten abonnement enorm uitgevallen. ik ben ontzettend verrast door deze gang van zaken na een jaar lang tevreden klantschap.

Desired solution:

1) uitleg situatie
2) compensatie
3) suggestie voor verdere gang van zaken omtrent nieuwe abonnement

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 23 September 2013 at 11:19

de klacht is helemaal niet opgelost. men refereert alleen aan een antwoord op een op youfone.nl ingezonden klacht waarin juist helemaal niets aan mijn klacht wordt gedaan. er is wel bij het verlengen van mijn abonnement een sms bundel (onbeperkt) aangevinkt en besteld net als een buitenland bellen optie. deze stond vorige week nog op mijn account vermeld. nu is de sms bundel onbeperkt weg en de eerste factuur opgesteld op basis van een abonnement zonder onbeperkt sms, waardoor de kosten niet zoals elke maand ca. 30 euro zijn maar ruim 300 euro.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft reeds een reactie gekregen op een ticket waarin alles wordt uitgelegd. Klant heeft verlengd zonder sms bundel, de factuur is wel niet helemaal correct, deze wordt aangepast.

All complaints of