My complaint:
Mijn 1 jarig abonnement (sim only 275) liep af en heb toen via de website verlengd naar een 2 jarig abonnement met toestel. Het toestel is keurig geleverd (met nieuwe sim kaart)nu is echter mijn abonnement niet verlengd maar heb ik er twee. Heb de klantenservice gebeld en uitgelegd dat ik mijn abonnement wilde verlengen om zodoende mijn nummer te behouden en geen extra abonnement wil. Dit zouden ze uitzoeken en ik zou terug gebeld worden.
Nou niet dus, na 2 weken teruggebeld en gevraagd hoe het ervoor stond. De eerste vraag was wie heeft u gesproken,of dit überhaupt wat uitmaakt? Wederom de klacht aan Regina uitgelegd, die kwam met het voorstel om een prepaid kaartje te kopen zodat ik dan mijn oude nummer kon behouden omdat de termijn van 13 dagen was verstreken om mijn nummer te behouden via de normale manier. Heb uitgelegd dat ik hier geen genoegen mee neem. Men gaf aan dat er eerst nog een keer gekeken zou worden waar het eventueel fout was gegaan en binnen een half uur terugbellen. Nou je raadt het al. Niets meer gehoord.
Desired solution:
Wil gewoon met mijn oude nummer blijven bellen met 1 abonnement.Niet minder maar zeker ook niet meer!!!