Complaint: Verloren voorwerp

user-95668 on 11 April 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 06/04/12 vertrokken wij uit centerparcs De Eemhof. Bij onze thuiskomst stelde onze zoon vast dat hij zijn doosje met Nintendo DS spelletjes vergeten was in het nachtkastje. Wij belden onmiddellijk naar De Eemhof waar beloofd werd nazicht te doen en ons terug te bellen. Deze ochtend belde ik nog eens doch de dame van de verloren voorwerpen bleek er niet te zijn, zij zou terugbellen om 14.00 uur. Gezien ik niks hoorde belde ik zelf terug, ik werd heel onvriendelijk te woord gestaan en het werd snel duidelijk dat zij niet van plan was om veel moeite te doen. Ik kreeg zelfs de kans niet om uit te leggen waar het doosje staat, zij heeft enkel het nummer van het huisje. Ik besef dat het doosje niet had moeten vergeten worden maar het lijkt mij een kleine moeite nazicht te doen…. En een beetje vriendelijkheid kost niks ….

Desired solution:

Nazicht in de het nachtkastje en ons op zijn minst inlichten. Ondertussen is er al een poetsvrouw langsgeweest en gezien wij vrijdag nog voor 13.00 uur belden kon er nog niemand nieuw in het huisje zitten....

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het park.

All complaints of