Complaint: vertraging

nanda2011 on 27 April 2012 about Tui in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In 17-02-2010 naar Las Palma met mijn gezin 6 pers. Vertaging van 6 uur. Daar hebben we een korting voor gekregen van 400 euro per persoon.Dat bleef 2 jaar geldig.
Dit jaar wil ik ze inleven voor met mijn gezin naar Thailand te gaan. Kan ze alleen inwisselen bij Tuifly Duitsland.In nov 2011 begonnen met een reis te boeken, maar dat kon nog niet, elke dag in de gaten gehouden wanneer het wel kon. Ik had het intussen een reis buro ingeschakelt, kwam er niet uit. Die zeiden dat toen dat reisburo waar ik die reis geboekt had, de tickers hadden moeten in ruilen bij Holland Int. Dan had ik gewoon in Nederland kunnen boeken.Het reis buro heeft er alles aangedaan om te boeken,maar dat ging niet. Nu zijn ze ook bezig om het geld terug te krijgen.Maar ze krijgen geen antwoord, al bezig vanaf Febr 2012. Wat moet ik doen want het is toch 2400 euro? En volgens mij heb ik daar wel recht op.

Desired solution:

Als ik het geld terug krijg ben al 2 jaar bezig, om bij hun iets te boeken maar dat lukt niet.Ik wil gewoon mijn 2400 euro krijgen,daar hebben we volgens ons wel recht op.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Tui

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Een vraagje hoe lang moet ik nog wachten voor het opgelost is, kan je me daar een antwoord op geven.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Tui

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Tui posted

Tui

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 11 mei 2012 een reactie naar de klant gestuurd. TUI Nederland, Afdeling Klantenservice

All complaints of