Complaint: vertraging afsluiting hypotheek

user-86900 on 21 February 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ondertussen zitten we 6 maanden te wachten tot er bij de SNS bank uitsluitsel is voor de hypotheek. Vorige hypotheek was bij ING stop gezet. Eindelijk naar de notaris, wordt er een boeterente door ING in rekening gebracht en ook nog doorberekende rente. Fout van onze SNS adviseur, die dit ook niet had bedacht, maar wij zitten er mee. Ze willen ook nog afsluitprovisie vorderen bij de SNS, dat vinden we niet eerlijk aangezien het niet onze schuld is dat er zo’n grote vertraging is ontstaan. Dit is de tweede klacht over de gang van zaken. Van onze adviseur krijgen we allerlei vage oplossingen en wordt alles nog meer vertraagd. Het vertrouwen in de SNS bank om de hypotheek over te sluiten is op dit moment nihil.

Desired solution:

Boeterente van ING verrekenen met de afsluitprovisie.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Carlavanhal, We kunnen ons voorstellen dat het een erg vervelende situatie is. We hebben de situatie voorgelegd aan onze klachtenafdeling. Zij nemen uiterlijk vrijdag contact op om tot mogelijke oplossing te komen. We hopen dat er snel een passende oplossing gevonden wordt. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Boeterente die opgelegd is door ING Bank wordt door SNS Bank vergoed waardoor klant kosteloos kan oversluiten.

All complaints of