Complaint: Vertraging levering

user-173209 on 12 April 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 12 januari 2013 hebben wij in de vestiging in Heerlen een Franco hoekbank gekocht en aanbetaald. Verwachte leverweek was week 12.
In week 12 hadden wij nog geen bericht van ontvangen en daarop heb ik gebeld. Er werd ons toen medegedeeld dat de levering van het model Franco vertraging had opgelopen, maar dat deze binnen 2-3 weken geleverd zou worden. Oké, dat kan gebeuren. Alhoewel ik het zeker zo netjes had gevonden als er van Woonsquare uit contact met ons was opgenomen om deze vertraging door te geven!!
Inmiddels schrijven we eind week 15 en zitten we nog steeds op onze oude bank. Vandaag maar weer eens gebeld. Nu zou de levering volgende week bij Woonsquare verwacht worden… Hoe vaak moet ik nog bellen en krijg ik te horen dat de levering volgende week verwacht wordt voor we eindelijk op onze nieuwe bank kunnen zitten?!?

Volgens de site en ik citeer, “De verwachte leverdatum van uw bestelling staat vermeld op uw aankoopbon. U kunt ervan op aan dat wij uw meubels binnen deze termijn bij u afleveren. Woonsquare doet er alles aan om ervoor te zorgen dat uw meubels zo snel mogelijk en binnen de afgesproken levertermijn bij u geleverd worden. Hiervoor zijn wij uiteraard mede-afhankelijk van onze toeleveranciers.”

Ik heb begrip voor het feit dat Woonsquare afhankelijk is van hun toeleveranciers, maar ik heb op dit moment niet het gevoel dat ze er alles aan doen om onze bank zo snel mogelijk en binnen de afgesproken levertermijn bij ons te leveren. Daarnaast vind ik de informatievoorziening ronduit slecht!
Daarnaast zie ik in (ongeveer) elke folder die ze hebben uitgegeven sinds januari 2013 dat er geadverteerd wordt met de Franco zithoek. Hoe kunnen ze nog steeds adverteren met een bank waarvan bekend is dat deze vertraging heeft bij levering? Dat is toch geen goede reclame voor het bedrijf?

Op dit moment ben ik een zeer ontevreden klant!

Desired solution:

Een financiële genoegdoening voor het ongemak dat wij hebben door de fors verlate levering van het door ons bestelde bankstel. Daarnaast goede informatievoorziening en natuurlijk een spoedige levering van de bestelde bank!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Middels telefoniscg contact opgelost met klant.

All complaints of