Complaint: Vertraging vlucht TP 662 Lisboa-Amsterdam 24-05-2012

user-106906 on 06 June 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goede middag afd.Arke klachten;

Betreft boekingsno.2350026023
Retourvlucht TP662 was dag voor vertrek 23 mei 2012 tijdstip rond 20.00uur ,na inchecken bij Lido-Hotel bekend dat deze vertraagd/verzet is wat bij navraag telf.bij hostess,hoelaat mijn Ouders beiden bijna tegen de 70 opgehaald zouden worden op de 24 mei 2012, werd toegezegt dat ze tussen 10.00uur-en 10.20uur opgehaald zullen worden.
De rit duurt ong.00.40 min.naar het vliegtuig.opgehaald per kleine tourbus 10.10uur exact.
Wij zijn met z’n 4’en hebben deze accomodatie aangegaan en 2 zijn met de hostess/vervoerbus(mijn ouders)meegegaan en wij 2pers tw.Anja en Andre Bresser zijn met de huurauto van en naar lisboa-Hotel Lido te Estoril gereisd.
U moet begrijpen dat na aankomst op vliegveld Lisboa rond 11.10uur en constatering dat inderdaad de vlucht pas rond 17.10uur vertrekt en optijd hebben ingechect het een lange vervelende wachttijd wordt.
Een vergoeding van 6 euro p.p. op vliegveld Lisboa van TAP.is er wel erg gemakkelijk vanaf komen.
Volgens de gegevens op Rijksoverheid/Consu-wijzer heb ik recht op een veel hogere vergoeding waar ik u ivm.mijn Reisverzekering een beroep op wil doen.
Ik ben bij Reisbureau Arke Schiedam in het Hof van Spaland geweest jl. maar de medewerker wist mij te zeggen dat het alleen de heenreis behartigd???.Op internet heb ik dit nagezocht echter dit is niet waar wat uw medewerker te Schiedam verteld.
Hier ben ik het dus niet meeeens dat het alleen de heenreis beteftt en vraag u om een helder advies en antwoord,daar mijn ouders kapot waren na thuiskomst en wij er tevens goed uit ons humeur waren en de volgende dag vroeg naar ons werk moesten.
Afzender Dhr H.A.Bresser Filips van bourgondiestraat 13 3117SB Te Schiedam mail adress;dreenanja@kabelfoon.nl/h.a.bresser@gmail.com

Desired solution:

Ik verwacht een helder antwoord,en een schade vergoedeing ivm de vertraging.
Ook heb ik bewijsstukken opgevraagd dat inderdaad de vlucht vertraagd/verzet is.deze kan ik naar u toezenden maar ik wacht eerst uw antwoord af.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of