My complaint:
Omdat wij reizen met een kind van 1,5 jaar oud hebben wij bij boeken extra gelet op de vliegtijden. Bij boeking zouden wij oorspronkelijk om 10:30 weer terug vliegen met vlucht OR708 vanuit Bodrum. Een paar weken voor vertrek is dit gewijzigd naar 00:10 de volgende dag, bijna 14 uur later dus. Al contact gezocht met Arke en kreeg doodleuk te horen dat het mag, want dat staat in de voorwaarden. Dat zinnetje had ik inderdaad gelezen bij boeking. Op de vraag of het ook geoorloofd is om een dag later te vertrekken kreeg ik te horen dat ook dat mag zolang de transfer vanuit hotel maar op dezelfde dag vertrekt. De grens is dus erg vaag en zolang de transfer maar vroeg vertrekt kan alles. Helaas vliegen wij nu op een wel erg a-relaxt tijdstip terug, wat ook extra kosten met zich meebrengt. Ik wil wel de kamer in het hotel langer aanhouden om mijn kind nog ergens haar middagslaap te laten doen. Ook moet ik nu mijn auto op Schiphol parkeren, omdat ik iemand ons niet om 4 uur ’s nachts laat ophalen. Correspondentie met Arke is erg zakelijk en weinig begripvol. In de correspondentie kan alleen naar summier naar voorwaarden gewezen worden en wordt er geen moeite gedaan de klant tevreden te houden/maken.
Desired solution:
begripvolle reactie
compensatie voor kosten