My complaint:
17 mei een Grundig deurbel besteld. Levertijd zou binnen 10 werkdagen zijn. Ondertussen is het 10 juni en nog steeds geen levering ontvangen. 3 juni de eerste mail verstuurd met hoe het zit met mijn bestelling. Antwoord is: Deze week wordt het produkt verzonden vanaf de leverancier. Geen excuses dat het langer duurt. Ik heb daarop weer een reply gedaan met dat ik het prettig zou vinden dat ik dan een mailtje zou hebben gekregen met dat de levertijd langer duurt. Wat krijg ik als antwoord?? : hetzelfde antwoord als de eerste. Het produkt word deze week verzonden…. Ondertussen is de betreffende week alweer voorbij, en heb weer een reply gestuurd: ik geef jullie nu nog 4 dagen om het bestelde produkt te leveren, zoniet ga ik andere stappen ondernemen. En zoals verwacht ik zit nu op 3 dagen, morgen loopt het ultimatum af. … ik ben benieuwd. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt bent, maar zal mijn tanden erin zetten en desnoods via een rechter uitvechten. Groupdeal houd zich niet aan zijn voorwaarden, en doet niet wat het beloofd!!
Desired solution:
Levering van het produkt wat je besteld bij Groupdeal