My complaint:
Op 28 juni heb ik via deze site een klacht ingediend over hoe Nha met de student om gaat en dat ze absoluut niet de moeite doen om de student verder te helpen met de studie die ze bij Nha volgen. Ik heb op 3 juli antwoord gekregen en het antwoord kwam erop neer dat hun studie methodiek niet bij mij zou aansluiten. Ik heb op 10 juli op deze mail gereageerd dat ik helemaal niks kan met hun antwoord kan aangezien ik alle vakken al had gehaald en een 8 gemiddeld stond en dat het alleen om de theorie van bereiden ging het praktijk examen had ik een ruime 8 voor gehaald. Ik had dus al aangetoond dat ik hun studie methodiek wel degelijk aan kan. Ik heb in de mail aangegeven dat ik een meer bevredigend antwoord van hun verwacht en dat hun slogan niet geslaagd lesgeld terug hier minstens van toepassing is.
Op 12 juli kreeg ik het volgende antwoord: “Hoewel ik op dit moment niet inhoudelijk kan reageren op uw bericht, wil ik u laten weten dat ik uw bericht door heb gezet naar de eindverantwoordelijke. Op korte termijn verwacht ik dat mijn collega u voorziet van een inhoudelijke reactie”
Op 18 juli en op 1 augustus heb ik Nha weer een mail gestuurd, hoe het zit met het antwoord wat ik op korte termijn kon verwachten. We zijn nu al een maand verder en ik heb niks meer vernomen van NHA. Ze reageren niet op mijn mails dat ze er nog mee bezig zijn, het is een totale radio stilte. Ook dit geeft weer aan dat als Nha het lastig vind ze het laten afweten.
Desired solution:
Ik wil graag een bevredigend antwoord op mijn mails. op korte termijn en ik wil mijn lesgeld terug aangezien jullie slogan niet geslaagd lesgeld terug is.