My complaint:
Het probleem is niet opgelost.
Wanneer ik kijk naar de factuur van februari dan is dat zo vreselijk verwarrend, dat daar niks meer aan vast te knopen is.
Echter geheel dom ben ik niet.
Open saldo na de laatste nota € 15,95
Automatische Incasso 26/11/2010 € -15,95
Credit- Familie-pakket 01/12/2010 t/m 31/12/2010 € -14,95
Credit- Familie-pakket 01/11/2010 t/m 30/11/2010 € -14,95
Basis-pakket 01/11/2010 t/m 31/12/2010 € 19,90
Basis-pakket 01/01/2011 t/m 31/01/2011 € 9,95
Extra kaart Set Top Box-pakket 01/01/2011 t/m 31/01/2011 € 1,00
Extra kaart Set Top Box-pakket 01/02/2011 t/m 28/02/2011 € 1,00
Basis-pakket 01/02/2011 t/m 28/02/2011 € 9,95
Extra kaart Set Top Box-pakket 01/03/2011 t/m 31/03/2011 € 1,00
Basis-pakket 01/03/2011 t/m 31/03/2011 € 9,95
Retentiekorting Basis-pakket € -19,90
totaalbedrag € 2,95
Ons maandbedrag is 10,95
Maand november en oktober heb ik 15,95 betaald, of te wel over deze 2 mnd 10 euro te veel.
De factuur van november loopt over de periode van 1 december tot 31 december, zie factuur
Open saldo na de laatste nota € 15,95
Automatische Incasso 26/10/2010 € -15,95
Familie-pakket 01/12/2010 t/m 31/12/2010 € 14,95
Extra kaart Set Top Box-pakket 01/12/2010 t/m 31/12/2010 € 1,00
totaalbedrag € 15,95
Ik zou 3 mnd gratis krijgen, want dat zei de retentieaanbieding. Dat betekend over de periode van 31 december tot en met 31 maart betaal ik niks. Aangezien ik nog 10 euro credit heb, dan betekend dit dat ik de factuur van maart pas weer dien te betalen voor het bedrag van € 0.95
Gewenste oplossing
Graag aanpassing van de factuur, pas dan ben ik tevreden.

