My complaint:
1. Als ik een vraag stel, krijg ik geen antwoord of een on bevredigend antwoord
2. In de studieboeken staan onwaarheden voorbeeld in het boek cliënt en omgeving saw 3 en 4 staat dat amputatie een geboorte afwijking is terwijl dit helemaal niet zo is want het is een aanlegstoornis. De lerares gaf mij hierin gelijk Een hernia is volgens het boek een reumatologische aandoening terwijl dit een neurologische aandoening is. Zo zijn er nog een aantal zaken waar ik tegen aan ben gelopen.
3. Toetsen profileren kloppen niet met lesstof cq de waarheid er wordt simpelweg iets als waarheid aangenomen omdat dit zo in het boek staat
4.Ik ben half april met de studie begonnen en krijg pas in september de rest van de studieboeken. Ik heb bij de klantenservice voor dat ik de opleiding begon gevraagd wanneer ik de rest zou krijgen als ik het in maandelijkse termijn zou betalen. De dame aan de telefoon zij tegen mij dat als de eerst betaling binnen zou zijn ik de rest van de spullen toegezonden zou krijgen. Ik wilde namelijk op 29 juni 2013 examen doen voor mijn eerste onderdeel dit kan dus nu niet want ik heb mijn spullen niet. Ik zou nu pas 10 oktober examen kunnen doen. Ik heb begin mei gebeld waarom er geen automatische incasso was gedaan. Ik kreeg toen te horen dat dit pas begin juni zou gebeuren omdat ik half april met de opleiding ben begonnen. Ik heb toen ook nogmaals gevraagd of ik dan de rest van de studie spullen zou krijgen, nee werd er toen gezegd die krijgt u pas in september. Alleen als ik het bedrag in eens zou betalen kreeg ik wel de rest van de studiespullen. Daarop antwoorde ik waarom word er dan eerst wat anders gezegd. Zei antwoordde ja mevrouw dat weet ik niet. Ik zei vervolgens als ik dit geweten had was ik de opleiding niet begonnen. Ik kon de spullen ook niet meer terugsturen want ik was net over de 14 dagen bedenk tijd heen
5. De vraagstelling bij de huiswerkopdrachten is erg summier voorbeeld: Mensen met MS hebben last van schubs. Ik wist niet wat dit betekende want in het boek hebben ze hier totaal geen aandacht aan besteed. Ik heb op internet op gezocht wat dit betekent.
Desired solution:
1. Opleiding stopzetten
2. opleidingsgeld en inschrijfkosten terugbetalen.