My complaint:
Nieuwe digipas aangevraagd vanwege lege batterij op 25-10-2012, eindelijk geleverd (na veel contact met de klantenservice) op 17-11-2012. Dit is op zich al veel te lang maar het vervelendste komt nog!
Zondag 18-11-2012 geprobeerd de digipas te gebruiken, activeren gelukt maar het lukt niet om in te loggen in Mijn SNS.
Vandaag 19-11-2012 telefonisch contact gehad met de klantenservice, na lange gesprekken en een keer terug gebeld te zijn is de conclusie: we kunnen niets voor u doen, u moet opnieuw een digipas aanvragen uw huidige (nieuwe!) is waarschijnlijk defect. En het advies: ik kan u een mail sturen met de link naar het formulier om een nieuwe digipas aan te vragen -> belachelijk! En dan weer ruim 3 weken wachten zeker, met uiteindelijk misschien weer een defecte digipas?
Het niveau van de service van de SNS Bank is zwaar onder de maat, SNS staat mij betreft voor “Sorry No Service”.
Desired solution:
Binnen zeer korte termijn (dus ook een snelle behandeltijd van deze klacht) een werkende digipas zonder deze hele bureaucratische mallemolen weer opnieuw te moeten uitvoeren.