Complaint: Verwijderen van e mail account door KPNMail zonder mijn toestemming

user-152279 on 09 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

September 2012 zijn wij over gegaan op glasvezel en hebben wij voor de “service”van de KPN gekozen.Wij hadden al de telefonie en de internetverbinding van de KPN en daar is dus TV bij gekomen. Bij de instalatie door een monteur van KPN en bij de aanmelding voor de glasvezel heb ik diverse keren doorgegeven dat ik mijn oude e mail adres wenste te behouden. Dit heb ik tevens na de instalatie via het internet nogmaals doorgegeven via de website. Nu zijn we in Januari 2013 en na 1 week ging het al mis. Ik probeerde keer op keer dagen achtereen mijn webmail op te halen. Hierij kreeg ik de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet klopte. Na 3 dagen proberen heb ik telefonisch contact met KPN glasvezel opgenomen. Daar hoorde ik dat er een administratieve fout door KPNMail was gemaakt en dat ze mijn account verwijderd hadden.Volgens de medewerker zou dit wel hersteld moeten worden en dat ik binnen 2 a 3 werkdagen weer in mijn mailbox zou moeten kunnen. We zijn 5 dagen verder en weer kan ik mijn mailbox niet in! Ik heb weer telefonisch contact gezocht met het nummer 08000404 en kreeg de heer van de Meer van KPNglasvezel aan de lijn. Ik heb hem het verhaal verteld en meneer vertelde dat het account inderdaad verwijderd was. Ik vertelde ook aan hem dat ik in mijn mailbox diverse mails had staan die ik nodig heb voor een vliegreis aankomende week en dat ik daarvan de spulen nog moest uitprinten! Tevens ook andere zaken met hem besproken betreffende een eventuele nieuwe baan en hem de noodzaak verteld van mijn mail account.Ik moest maar een extra emailaccount volgens hem aan gaan maken op live.nl..hij zou mij wel even een mailtje daarover sturenmet de uitleg en daarmee was de kous af. Schandalig gewoon over hoe je tegenwoordig te woord wordt gestaan en hoe men je helpt bij KPN! We zijn niet allemaal ICTer KPN!!Nog even en dan zeg ik de boel helemaal op en zijn ze klant nr duizend en nogwat kwijt. Hoezo komt het dat zo’n bedrijf zulke slechte diensten verleend waarvoor je ook ng eens moet betalen.

Desired solution:

IK wil mij account gewoon terug zodat ik mijn mail kan opslaan die ik nodig heb!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of