Complaint: Beltegoed opwaarderen mislukt

user-218110 on 13 December 2013 about Vesta Payment Solutions Limited in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb op 13-12-2013 om 11:28 Mijn Vodafone tegoed opgewaardeerd met 10 euro. Het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen tegoed gekregen.

Desired solution:

Graag zou ik het bedrag terug willen ontvangen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vesta Payment Solutions Limited about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Vesta Payment Solutions Limited

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Vesta Payment Solutions Limited

Vesta Payment Solutions Limited

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Er zal een terug storting plaats vinden voor uw opwaardering. Het bedrag wordt binnen een week terug gestort op uw rekening.

Met vriendelijke groeten,
Vesta Payment Solutions Limited

All complaints of