My complaint:
eind juni nieuwe schoenen gekocht van het merk iceberg bij vincenzo schoenen in helmond voor maar liefst 200 euro . na twee dagen lag het merk plaatje al van de scheoen af . terug gegaan naar de winkel en de schoenen moesten opgestuurd worden naar iceberg ?? na twee dagen en dan al opsturen maar goed gedaan . anderhalve week later kwamen de schoenen weer binnen en waren ze gerepareerd . enkele dagen daarna vallen weer de merk plaatjes van de schoenen af . weer terug naar de winkel en nu met het verzoek ons geld terug dit is tenslotte mijn recht als consument mocht een artikel binnen 6 maanden naar aankoop gebreken vertonen mag er aangenomen worden dat er een productie fout is en dat men recht heeft op geld teruggave . hier wilde vincenzo helmond echter niet aan meewerken en stuurde de schoenen weer op nu zijn ze al weer meer als een week weg elke keer wordt er gezegd ja ik denk nog een paar dagen maar weer geen schoenen van de nieuwe collectie iceberg schoenen die ik inmiddels nu al vier weken heb heb ik ze nog geen week kunnen dragen . schandalig gewoon .voor een merk wat zo duur is moet dit echt niet kunnen om dan nog maar over de service te zwijgen.vincenzo helmond legt de fout bij iceberg hier zijn de schoenen naar toe gestuurd en vervolgens komt er geen reactie meer terug wanneer de schoenen klaar zijn . ik vind dat vincenzo helmond de verantwoordelijkheid moet dragen en niet de klanten tussen de kar en de wagen moet spannen dit is een probleem tussen vincenzo en iceberg daar sta ik buiten .
Desired solution:
geld teruggave van het volledige aankoop bedrag a 200 euro. schoenen die binnen 4 weken al twee maal gerepareerd zijn hoef ik niet meer terug