Complaint: vliegreis naar zanzibar

user-71945 on 30 November 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze klacht is dat we met 6 uur vertraging naar onze bestemming in zanzibar zijn vertrokken, dat we 2 niet gemelde tussenlandingen hadden .Dat we in Mombassa het vliegtuig moesten verlaten omdat de reizigers richting Amsterdam in moesten stappen en wij daarna de lege plekken op mochten vullen voor het laatste deel van de reis naar zanzibar ,waarna we uitendelijk na een reis van totaal inclusief vertraging na plus minus 25 uur aankwamen.Bovendien zaten wij als sardientjes in het vliegtuig wat voor een lange reis onacceptable is.Het eten op de terug weg was van een dermate slechte kwaliteit dat we daar ziek van geworden zijn.

Desired solution:

Wij willen voor de vliegreis een schade vergoeding hebben volgens de hier voor wettelijke geldende regels.Bovendien willen wij 1 dag van ons verblijf in het hotel vergoed krijgen omdat er 1 dag van ons verblijf verloren is gegaan door de vertagingen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Responded on 03 January 2012 at 16:45

Welke oplossing ????? wij hebben niets vernomen van Arke dus geen oplossing aangeboden gekregen

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant heeft, conform de ANVR-reisvoorwaarden, binnen 1 maand na terugkomst in Nederland een schriftelijke klacht bij onze organisatie ingediend. Op korte termijn wordt een schriftelijke reactie door Arke gegeven. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of