My complaint:
Wij hadden in februari al onze vlucht naar Kos geboekt.Los vliegtickets.De vertrek tijd was 15.10 en de vlucht duurt 3 uur en 30 minuten. Zonder enkele waarschuwing zie ik, toen ik mijn e ticket wilde uitprinten, dat de vertrek tijd in nu 16.20 en de vliegtuig gaat via Kreta naar Kos met een reisduur van bijna 6 uur.Wij vliegen met een baby die 4 maanden oud is en die last van reflux heeft. Voor een baby ,bovenop, 2 keer in de lucht stijgen en 2 keer landen ipv 1 keer heeft ook consequenties voor haar oortjes.Had Arke gebeld en alles goed uitgelegd, maar die kunnen ze niks doen en hebben mijn geadviseerd om een klacht in te dienen.
Desired solution:
Volgens de klantenservice van Arke was een andere vlucht die volgende dag ging en was wel rechtstreeks naar Kos.Hadden wij gevraagd om om te boeken maar was van de hoofkantoor geweigerd.